Desexos de verán

  Hoxe deixámosvos un programa moi axeitado para as datas que se aproximan, un programa no que parte do alumnado de 4º da ESO fai un repaso ao que agarda do verán. Esperamos que vos guste!

Desexos de verán



Ningún comentario:

Publicar un comentario