Programas de Radio sobre O Pórtico da Gloria

 O alumnado de Relixión de 5º e 6º de Primaria realizou, ao longo do terceiro trimestre, un traballo de investigación sobre os instrumentos do Pórtico da Gloria. Co resultado desa investigación, cada grupo gravou na radio da biblioteca un programa que agora queremos compartir. Esperamos que vos gusten!

O Pórtico da Gloria de Raissa, Aora e Sara

O Pórtico da Gloria de Alan, Lucas e Daniel

O Pórtico da Gloria de Macarena, Marina e Ana Clara

O Pórtico da Gloria de Isidro e Pablo

O Pórtico da Gloria de Dana e Sofía

O Pórtico da Gloria de Yago, Hugo e José



Ningún comentario:

Publicar un comentario