Traémosvos agora un proxecto que levaron a cabo os alumnos e alumnas de 5º de Primaria.
Neste curso 24/25 o alumando de 5º de Primaria levou a cabo un fermoso
proxecto transversal e profundamente significativo para o propio alumnado! Este
proxecto materializouse finalmente nunha obra de teatro que titularon “A
revolta irmandiña” . Esta obra non só reviviu a memoria histórica das Revoltas
Irmandiñas desde unha perspectiva crítica e participativa, senón
que converteu a aprendizaxe nunha experiencia viva e transformadora. Aquí van
algunhas reflexións para destacar o valor do traballo:
Logros
destacables da obra:
1.
Aprendizaxe
multidisciplinar:
•
Historia: Comprender a loita social na Galicia medieval
e as súas conexións co presente.
•
Lingua e
literatura: Exercitar a
escrita creativa (guión), a expresión oral e a dramatización.
•
Artes
plásticas: Traballo
colaborativo na escenografía (castelos, aldeas, vestiario...).
2.
Competencias
socioemocionais:
•
Superar o medo
a falar en público mediante o teatro, unha ferramenta poderosa para a
autoestima.
•
Empatía
histórica: Poñerse no
lugar dos irmandiños e dos señores para debater sobre xustiza e poder.
3.
Valores
transversais:
•
Igualdade e
loita contra a inxustiza: A
obra serviu para reflexionar sobre como as desigualdades de clase aínda existen,
e como a acción colectiva pode cambialas.
• Compañeirismo: Traballar en equipo (actores, escenógrafos, narradores...) reforzou a cohesión do grupo.
O que fixeron non foi só unha obra de teatro: foi
un acto de xustiza educativa. Os irmandiños levantáronse contra os
castelos, e eles, ao representalos, derrubaron muros do medo e a desmemoria. A historia non só se escribe...
¡tamén se actúa!
Aobra foi representada para todo o alumnado e o profesorado do centro, pero ademais foi unha das actividades que se levaron a cabo na celebración do 50 aniversario do noso colexio.
Ningún comentario:
Publicar un comentario