Segue a degustación de 'Escarlatina, a cociñeira defunta'

 
Na anterior entrada do Club de Escarlatina, amosábamos unhas pizzas... de preguntas. Nesta ocasión houbo otras larpeiradas literarias... e das de verdade. A degustación desta novela, Escarlatina, a cociñeira defunta, segue a ser unha ledicia. Anda, como o nome da autora, Ledicia Costas! Vamos coas imaxes. Esa man... 
 



 
A ver que nos contades desta lectura, que a caixiña de comentarios está aberta a tod@s vós... Por certo, pode que haxa sorpresa na vindeira xuntanza. Que será?... 
 

4 comentarios:

  1. El libro Escarlatina me parece un libro muy bonito, me encanta este libro :)Es muy original que tengan recetas de cocina y,quizas haga algua en Navidad. Lo recomiendo .

    ResponderEliminar
  2. Me hablaron muy bien del libro y me gustaría leerlo en el futuro

    ResponderEliminar
  3. Eu recomendo o libro de Escalatina. Leíno no club e esta moi entretido.

    ResponderEliminar
  4. O noso centro xa comezou cos clubs de lectura. Anívomos a todos a leer o libro de "Escarlatina, a cociñeira defunta" de Ledicia Costas porque e un libro moi entretido.

    ResponderEliminar